Silakan Bertanya saya...;)

Apa2 Jua pertanyaan boleh ditanyakan di sini atau terus hubungi saya@ Wassap: 017 9992327.

Terima kasih

Marilah menjana pendapatan sambil mengambil peluang menunaikan ibadat Umrah.....InsyaAllah....

Assalamualaikum....


Apa khabar semua saudara2 seislamku.....


Saya sudah lama tidak menulis dan mengupdate di blog saya ini bukan apa kerana kesuntukan masa yang amat terhad. Masa sesungguhnya amat terbatas dalam kehidupan seharian saya tetapi orang cakap even masa sibuk sekali mana pun , kita hendaklah pandai di dalam membahagikan waktu/ masa dalam kehidupan seharian kita.
Masa yang paling berguna dan bermanfaat ialah apabila kita dapat menghargai dan menggunakannya dengan sebaik2nya dalam kehidupan kita.


Kali ini, untuk sesi 2012, saya ingin membuka lembaran baru dan ruangan khas bagi blog saya ini. Bagi blog saya yang ini, sememangnya tidak lari dari intipati yang asal iaitu mengenai perkongsian ilmu2 agama dan segala mutiara kata yang berguna yang di ambil dari buku2, majalah or dari internet juga. ada juga yang saya kongsi di ambil2 dari rakan2 islam yang lain....semoga Ilmu2 Allah Taala ini dapat di sebarkan dengan sebaiknya2 dan di amalkan dalam kehidupan seharian kita....InsyaAllah.......


untuk yang seterusnya....Blog ini pembuka bagi tahun 2012....dan saya ingin mengkhususkan kepada sesiapa yang berminat untuk mengerjakan umrah secara bayaran tunai atau bagi mana2 yang tidak mampu, ada cara lain yang boleh bagi anda untuk mengerjakan amal ibadat yang mulia ini.....


InsyaAllah bersama2lah kita sebagai umat Islam mempraktikkan cara ini dengan sebaik2nya. Saya berkongsi perkara ini demi untuk umat2 Islam yang lain juga yang xberkemampuan seperti saya.....tapi jika niat kita ikhlas dalam cari rezeki yang halal di samping arah tuju kita ingin berebut peluang mengerjakan umrah secepat yang mungkin....InsyaAllah mudah2an laluan dan jalan yang kita pilih ini diberkati dan diredhai oleh Allah SWT.....InsyaAllah......


Jadi untuk akhir kata ini.....saya tinggalkan sedikit info dan maklumat bagi anda yang berminat......


" PELUANG KERJAYA SEPARUH/SEPENUH MASA

Pakej Umrah yang menawarkan Ujrah/Komisyen tertinggi kepada para wakil/konsultan iaitu antara RM700-900 untuk setiap calon jemaah yang berjaya didaftarkan.
Bimbingan dan Latihan diberikan percuma!

Wakil / Konsultan / Mutawwif Umrah dan Haji diperlukan diseluruh Malaysia.

Tempah tempat anda SEKARANG!

Keistimewaan:

1 - Pendapatan RM5k-6k sebulan
2- Elaun Mutawwif @ perunding Umrah Haji RM2k-3k sebulan
3 - Latihan dan bimbingan PERCUMA!
4 - Peluang menunaikan Umrah Haji setiap tahun
5 - Kerjaya duniawi dan ukhrawi


Sila hubungi : Nur Diyana Mohd Sobki
013-3573937 / 017-9992327
Mon-Fri : 6pm - 9pm
Sat & Sun : 9am - 9pm
erdienahata@gmail.com


InsyaAllah di masa akan datang saya akan terus mengupdate siri2 blog saya berkaitan dengan ini dengan lebih detail dan khusus buat anda semua.....


Jumpa lagi di lain topik akan datang.....


Wassalamualaikum wbt......


Hadith: 

SamPaiKaN WaLaU SaTu aYaT

Dari Abdullah bin Amr r.a, bahwa Nabi SAW bersabda, " بَلِّغُوا عَنِّى وَلَوْ آيَةً " Maksudnya "Sampaikanlah dariku walau hanya satu ayat" (HR. Bukhari)
Mencari Extra Income/ Part time money

Ulasan