Silakan Bertanya saya...;)

Apa2 Jua pertanyaan boleh ditanyakan di sini atau terus hubungi saya@ Wassap: 017 9992327.

Terima kasih

Permulaan Setelah Bertahun Lamanya......

Assalamualaikum dan Hai Semua,

Sihat ke semua? hurmmm agak2 rasa dah lama kan xbertemu dan berceloteh di Blog KH ni? hehe....tue la....sebenarnya U olz memang pun, rasanya dalam 5-6 tahun jugak kot....sebab kalau tidak silap saya, saya mula menjadi blogger ialah pada tahun 2007 dan sekarang dah 2014 kan.....tapi adalah kalau tidak silap saya sempat post jarang2 dalam tahun 2009-2010 pastu terus diam....hehe bukan apa u olz.....bz sesangat la....mengalahkan PM pulak rasa hehe.....

Hurmmm oklah....untuk permulaan di Tahun ini dan di bulan ini.....dah lama kan xbuat come back so this is my first time come back here to my Blog's ----> Kizanahata2.blogspot.com......kalau nak kira sebelum ni ada banyak blog saya ada 3 blog, hehe....tapi atas sebab2 yang tidak dapat nak diungkapkan....so saya terpaksa delete 1 blog.....nak jaga 1 pon xlarat apatah lagi 3 blog kan? hahaha...so pahamkan maksud saya....hehe

Jadi, sekian dulu celoteh untuk yang pertama ini ......saya akan share lagi segala apa2 cerita yang best atau pon input2 yang boleh saya kongsikan dengan u olz semua ok....

Salam kemaafan dan Salam ukhuwwah buat semua, 

Wassalam...KH 

Ulasan